INFORMACJE OGÓLNE |
---|
Jak złożyć zamówienie?Zamówienie można złożyć telefonicznie, mailowo a także przez sklep www.idzczakmeble.pl |
Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?Niestety nie ma możliwości zmiany wymiarów mebli. |
Czy wysyłamy próbniki?Niestety nie ma takiej możliwości. Każdy produkt został szczegółowo opisany, a kolorystyka wybarwienia płyty i tkanin tapicerskich przedstawiona została na próbnikach w kartach produktu. |
Czy jest możliwość zmiany materiału?Niestety nie ma możliwości zmiany materiałów tj zarówno kolorystyki płyty w przypadku mebli twardych jak i materiałów tapicerskich w przypadku mebli tapicerowanych. |
Jak anulować złożone zamówienie?Aby anulować wcześniej złożone zamówienie należy pobrać formularza TUTAJ i odesłać go na adres anulacja@idzczakmeble.pl |
Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?Aby uzyskać informację odnośnie stanu realizacji zamówienia należy wysłać zapytanie pod adres .........bądź skontaktować się telefonicznie +tel........ |
Okres gwarancji?24 miesiące gwarancji. |
W jaki sposób złożyć reklamację na zakupione meble?Reklamacja odbywa się poprzez odesłanie formularza reklamacyjnego. Formularz należy podbrać z naszej strony wypełnic i odesłać na adres rekalamcje@........... Do formularza należy dołączyć zdjęcia i symbole uszkodzonych elementów, znajdą je Państwo w instrukcji montażu dołączonej do mebli. |
Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni roboczych/ |
DOSTAWA |
Koszty transportu?Transport wszystkich zamówionych w naszym sklepie produktów jest BEZPŁATNY |
Czy kierowca wniesie towar?Niestety kierowcy nie wnoszą mebli. |
Jaki jest czas dostawy?Jesteśmy firmą która najszybciej realizuje dostawę zakupionych mebli, Czas dostawy to : 2-10 dni roboczych meble twarde, 2-14 dni roboczych meble tapicerowane. |
Czy mogę odebrać towar osobiście?Niestety nie ma takiej możliwości, towar dostarczany jest przez naszym transportem pod wskazany adres klienta. |