Infolinia  Infolinia  +48 (62) 79 12 128  (8:00-16:00)

Infolinia  Infolinia   +48 507-711-670  (17:00-23:00)

Infolinia  Infolinia   +48 509-997-104  (19:00-23:00)


Close

pytania meble

INFORMACJE OGÓLNE

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć telefonicznie, mailowo a także przez sklep www.idzczakmeble.pl

Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?

Niestety nie ma możliwości zmiany wymiarów mebli.

Czy wysyłamy próbniki?

Niestety nie ma takiej możliwości. Każdy produkt został szczegółowo opisany, a kolorystyka wybarwienia płyty i tkanin tapicerskich przedstawiona została na próbnikach w kartach produktu.

Czy jest możliwość zmiany materiału?

Niestety nie ma możliwości zmiany materiałów tj zarówno kolorystyki płyty w przypadku mebli twardych jak i materiałów tapicerskich w przypadku mebli tapicerowanych.

Jak anulować złożone zamówienie?

Aby anulować wcześniej złożone zamówienie należy pobrać formularza TUTAJ i odesłać go na adres anulacja@idzczakmeble.pl 

Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Aby uzyskać informację odnośnie stanu realizacji zamówienia należy wysłać zapytanie pod adres .........bądź skontaktować się telefonicznie +tel........

Okres gwarancji?

24 miesiące gwarancji.

W jaki sposób złożyć reklamację na zakupione meble?

Reklamacja odbywa się poprzez odesłanie formularza reklamacyjnego. Formularz należy podbrać z naszej strony wypełnic i odesłać na adres rekalamcje@........... Do formularza należy dołączyć zdjęcia i symbole uszkodzonych elementów, znajdą je Państwo w instrukcji montażu dołączonej do mebli.

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni roboczych/

DOSTAWA

Koszty transportu?

Transport wszystkich zamówionych w naszym sklepie produktów jest BEZPŁATNY

Czy kierowca wniesie towar?

Niestety kierowcy nie wnoszą mebli.

Jaki jest czas dostawy?

Jesteśmy firmą która najszybciej realizuje dostawę zakupionych mebli, Czas dostawy to : 2-10 dni roboczych meble twarde, 2-14 dni roboczych meble tapicerowane. 

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety nie ma takiej możliwości, towar dostarczany jest przez naszym transportem pod wskazany adres klienta.


Close